FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 [1.7.10][NP][100]Revolution - Ultimate RPG Experience Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Thordal




Dołączył: 29 Wrz 2014
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:31, 07 Sie 2015 Powrót do góry

Podstawowe informacje o serwerze
Tryb gry: Roleplay + RPG
Strona serwera: [link widoczny dla zalogowanych]
IP serwera: serwer.mcrevolution.pl
Wl: Tak, jeśli chcesz zagrać na serwie napisz KP

Silnik: 1.7.9-1.7.10, pluginy + skrypty
Teksturepack: Posiadamy własne tekstury. Są one pobierane automatycznie, przy pierwszym logowaniu do gry.
Potwory i zwierzęta: Tak.
Nether, End: Brak.
PVP: Włączone.
Serwer: dedykowany, 100 slotów





Jest to druga edycja Revolution




Wędrowcze, wojowniku, kapłanie, magu... Kimkolwiek jesteś, wiedz, że przybyłeś do Agaroth, ziem o których świat zapomniał, lecz bogowie umiłowali je, jako swój dom, gdzie jawią się ludom wszystkich ras, sprowadzając dobrobyt i plagi. Ujrzycie piękne doliny, zapierające dech w piersi wąwozy, góry na które wspiąć się, to wyczyn, pustynie pełne tajemnic, lasy w zwierzynę obfite... To wszystko jest na wyciągnięcie waszej ręki.. Ręki, która może zmienić oblicze całej krainy... Bądź znikąć zapomniana w głębi oceanu...

Setki lat temu, świat począł upadać, a lądy Agaroth zamknięte zostały w barierze, nie do przebycia na zewnątrz dla kogokolwiek kto żyje. Ci, co próbowali, wracali jako spalone truchła... niektórzy mówią, żeśmy tu zamknięci, lecz czy to jest prawdą? Nieumarli atakują nasze domy, panoszą się okrutnie w każdym zakątku naszego cudnego edenu... raju... Lecz to wszystko, jest naszym ratunkiem. Nieumarli przybywają spoza bariery, co oznacza... że za nią jest gorzej. Ostatnimi czasy liczebność ras zwiększyła się. Tajemniczy Kenku postanowili przestać ukrywać się w górach. Przywołane do Agaroth Demony także odcisnęły swój znak na tych ziemiach. Lecz nie oznacza to, że nie będzie więcej... Nie wiemy, co się czai za Agaroth, lecz walczymy wspólnie, abyśmy nigdy nie musieli powiedzieć, że nie ma tu dla nas więcej miejsca...

Spoiler
Stronnictwa




Przymierze Starego Ładu

Krasnoludy, elfy i ludzie od zawsze wiązały swoje losy poprzez różne pakty i traktaty. Po okresie przejęcia władzy w Agaroth przez nekromante ich więzi jeszcze bardziej się zacieśniły. Stworzyli razem Przymierze Starego Ładu, które łączy pracowitość i wytrwałość krasnoludów, spryt i mądrość elfów oraz wszechstronność ludzi.

Koalicja Nowego Porządku


Tworzą ją Orkowie, Ethernale i Demony. Ich celem jest zmuszenie świata do przestrzegania ich prawa prawa. Pragną świata pozbawionego splugawionych istot. Gdzie zapanuje sprawiedliwość, nie będzie ani głodu, ani nędzy. Zapanuje pokój, bo wszyscy będą pod jednym berłem, a wtedy świat będzie gotowy na przybycie boga demonów, który będzie mógł naprawić ten zepsuty świat.
Nowy Kolektyw

Z powodu ignorancji innych ras na kontakty ze złem ze strony Ethernali, Kolektyw Vatteński postanowił zerwać z nimi wszystkie kontakty i poszukał gdzie indziej swoich sojuszników, którzy zaakceptują ich prawa. Po ich stronie opowiedzieli się Reptile i Kenku. Kolektyw wraz z nowymi sojusznikami jest teraz o wiele silniejszy i wybudowali razem potężną stolicę, Asylion.

Image has been scaled down 32% (700x410). Click this bar to view original image (1024x599). Click image to open in new window.
[Obrazek: MuhAGwxh.jpg]




Ciekawostka!

Zarówno w grze jak i na forum panuje pozytywna atmosfera zarówno wśród graczy, jak i administracji. Jeśli coś Cię trapi - szybko o tym zapomnisz dołączając do naszej społeczności.




Rasy




Do dyspozycji jest 9 grywalnych ras, niektóre autorskie. Waszym pierwszym wyborem będzie rasa, więc poważnie się nad tym zastanówcie, każda z nich ma odmienne zachowania, wygląd i kulturę, nie zapominając o zdolnościach i ścieżkach rozwoju możliwych do obrania.
Ludzie
Elfy
Krasnoludy
Demony
Ethernale
Orkowie
Reptile
Vatteni
Kenku



Ciekawostka!

Na serwerze są 3 rodzaje chatów - Lokalny (zasięg około 20 kratek), Szept (zasięg 2 kratek) i miejski, który jako jedyny służy do OOC.




Mechanika gry




Choroby - na naszym serwerze jest rozbudowany system chorób, przebywając na zbyt niskiej temperaturze możesz się przeziębić, podczas podróży po bagnach zachorować na bardzo uciążliwe choroby. Na wszystko jednak znajdzie się jakieś lekarstwo.
Zmęczenie - stworzyliśmy system zmęczenia, jeśli spadnie do zera Twoja postać będzie wyczerpana, spowolniona, zacznie otrzymywać obrażenia i nie będzie w stanie walczyć, działa to również na większość zaklęć. Dlatego kondycja jest bardzo ważna.
Różnorodne potwory - posiadają one zawsze inne statystyki, bardzo trudno spotkać dokładnie takiego samego potwora. Dodatkowo możemy spotkać różne ich typy na podstawie biomów na jakich się znajdują. Podczas gry na naszym serwerze szybko poznacie gdzie potwory są najpotężniejsze.
Temperatura - postanowiliśmy zaimplementować do gry system temperatur. Jest on dopasowany do wysokości, pogody, pory dnia, biomu na jakim się znajdujecie, dosłownie od wszystkiego. Oznacza to, że Wasza postać zamarznie, jeśli wpadnie do lodowatej wody i szybko nie podejdzie do ognia się wysuszyć. Bądź też przegrzeje się gdy z jakichś powodów postanowicie biegać w ciężkiej zbroi płytowej na środku pustyni.
Umiejętności - stworzyliśmy 20 umiejętności które można rozwijać. Każda z nich ma 100 poziomów, jeśli by to przeanalizować i chcieć osiągnąć szczyt potęgi, rozwinąć wszystkie możliwe umiejętności do maksimum, zabrakłoby na to życia...
Skomplikowanie profesji - zmieniliśmy prace na serwerze na bardziej realne. Zwykły drwal idąc do lasu ścina drzewa, które po uszkodzeniu podstawy całe opadają na ziemie. Musi je pociąć na kawałki i zanieść do tartaku, w którym na specjalnej maszynie zamienia je na deski. Kowal zdobywając rudy może z nich najpierw stworzyć lepsze stopy a następnie wykonać miecz w kuźni, topiąc metal i podkładając odpowiednią formę. Dodatkowo gorącą klingę musi przekuć na kowadle w miecz.
Konstrukcje - po ich wybudowaniu otrzymujemy nowe możliwości, jak przerabianie drewna, tworzenie stopów, alkoholi, mikstur, zaklęć czy innych rzeczy jak dostarczanie wody, tworzenie bram. Każda konstrukcja ma własny schemat budowy i inaczej jej się używa.
Magia - posiadamy autorski system magii, jak on funkcjonuje przekonaj się sam. Możesz zostań potężnym czarodziejem i zmieniać losy bitw. Zdobywać magiczne zwoje, tworzyć nowe zaklęcia.
Alkohole i mikstury - udostępniamy możliwość tworzenia przeróżnych alkoholi i mikstury. System jest oparty na proporcjach składników, więc kombinacji jest bardzo wiele, a ograniczeniem jedynie wyobraźnia.




Ciekawostka!

Trzymanie pochodni zwiększa odczuwaną przez Was temperaturę o 5 stopni(w zbroi skórzanej 1.76), więc gdy jest zimno warto ją trzymać. Gdy i to nie pomaga należy sprintować, to zwiększa temperaturę o 5 stopni niezależnie od noszonego opancerzenia.




Roleplay



Na serwerze został stworzony autorski system na punkty Roleplay, są to punkty przyznawane za odgrywanie swojej postaci. Można je zdobyć nie tylko w grze ale i na forum. Punkty RP dają wiele dodatkowych możliwości, a przede wszystkim umożliwiają one dalszy rozwój postaci.
Miasta również będą mogły zbierać owe punkty, ich sytuacja będzie jednak nieco inna.




Ciekawostka!

Na serwerze zwykłe emotikony zostają zamieniane na tekst. Kiedy napiszesz ": )" gra zamieni to na "uśmiecha się". Są również różne akcje które pomogą w lepszym odgrywaniu postaci




Dynamiczna rozgrywka



Nad rozgrywką będzie czuwać wiele osób, będą one miały za zadanie organizować przeróżne eventy. Skupiliśmy się nad tym na tyle, że jeśli napiszesz bardzo dobrą kartę postaci możesz pewnego dnia spotkać postać o której w niej wspomniałeś. Może to być ktoś bardzo ważny dla twojej postaci. Oprócz tego fabuła cały czas będzie rozwijana o nowe wydarzenia. Zapewniam, że początkowe wydarzenia na serwerze mogą Was zaskoczyć i na pewno nie spotkaliście tego wcześniej.




Ciekawostka!

Jeśli nie posiadasz premium na Revolution możesz za darmo zdobyć własny skin. Wymaganiem jest 150 punktów RP.




Ekonomia



System ekonomii został specjalnie zaprojektowany, żeby powstał handel, a miasta nie były niezależne. Na serwerze jest drop z kamienia, gdzie jego częstotliwość jest zależna od poziomu górnictwa. Co ciekawe, to co uda Wam się zdobyć jest zależne od biomu, na którym aktualnie kopiecie.

Na serwerze są nowe rośliny, by które posadzić trzeba spełnić pewne warunki, które również wymuszają handel międzymiastowy. Nie spotkacie nigdy na serwerze takich dziwactw jak na przykład plantacja lnu na środku pustyni.
Serwer Revolution tworzymy z myślą o graczach, którzy potrafią dobrze wczuć się w swoją postać. Stworzyliśmy system zależności rasowych, czyli jak konkretna rasa będzie się zachowywać względem przedstawiciele innej rasy. A jak, że to graczom dajemy możliwość kształtowania dalszej historii, poniższa tabelka zapewne się zmieni.




Ciekawostka!

U nas nawet woda może się stać cenna i trzeba mieć do niej dostęp. Woda wylana na ziemie prawie natychmiast wsiąka, jedyna możliwość to picie jej z bukłaków, ze studni czy ze specjalnych wiader. Nie zapominajcie także o dostarczaniu wody wodociągami.




Mapa



Posiadamy autorską mapę, a stworzyliśmy ją od podstaw. Narysowaliśmy każdy kontynent, każdą zatoczkę, każdą górę i wąwóz. Przystosowaliśmy odpowiednie tereny pod miasta dla ras. Na końcu zrobiliśmy coś, dzięki czemu już podczas trwania beta testów, nasi testerzy mogli zasmakować Role Play: zakryliśmy tą mapę i pozwoliliśmy im ją odkrywać, nadając jednocześnie nazwy konkretnym obiektom geograficznym. Do budowy tych wspaniałych miast zgłosili się z dobrej woli gracze, by nam pomóc i jak widzicie - ich wysiłek nie poszedł na marne, bo teraz Wy będziecie mieli okazję ożywić te miasta, przemierzyć każdy zakamarek, współuczestniczyć w kształtowaniu się norm kulturowych... bo to w końcu od Was zależy czy w mieście będzie panował porządek, czy też chaos. A może... może odkryjecie coś, czego Wasze oczy nigdy nie powinny ujrzeć, a uszy usłyszeć? Może przyjdzie Wam odkryć jedną z wielu ukrytych lokacji i zmierzyć się z jej strażnikami, walcząc o nieprzebrane wcześniej skarby? Sprawdźcie sami!




Ciekawostka!

Starcia z potworami bez odpowiedniego wyposażenia mogą się okazać wielkim wyzwaniem, dlatego pierwszą wyprawę poza teren miasta zaleca się przeprowadzić w grupie.




Elementy strategii i dyplomacji



Mapa została podzielona na prowincje. Rasa która zdobędzie daną prowincje, obejmuje ją protektoratem. Każda prowincja ma ukrytą kopalnie pewnych produktów. Czasem jest to węgiel, czasem złoto, innym razem zwykłe drewno. Rasa która odnajdzie budynek, w którym produkowany jest materiał zaczyna otrzymywać z tego tytułu benefisy w postaci tegoż produktu... codziennie. Podzieliliśmy rodzaje osad na 5 typów, każde z nich ma inny wskaźnik punktów dowodzenia, który przekłada się na to, która rasa daną prowincje przejmie. Wchodzą tu także elementy dyplomacji, oraz handlu, jako że nie wszystkie rasy mogą poradzić sobie same. Traktaty winny być w odpowiedni sposób zredagowane, oraz powinny być podpisane. Każdy ród, rasa, czy inna społeczność ma swój własny podpis, którym sygnuje dokumenty. A te nie są zwykłym świstkiem papieru. Poza wymiernymi korzyściami w postaci rzeczowych dóbr lub przywilejów, miasta dostają premie do punktów RP i mogą dalej się rozwijać.




Ciekawostka!

Na Revolution możesz spróbować krzyżować ze sobą rośliny. Krzyżując odpowiednie z nich możesz stworzyć całkiem nową odmianę. Może nawet odkryjesz roślinę o której istnieniu wcześniej nie wiedziałeś?




Integracja z forum



Nasza gra poza serwerem MC będzie toczyła się również na forum. To tam znajdziecie informacje o graczach, tam zawarte są karty postaci wszystkich dopuszczonych do gry osób, jest tam też dział "Tawerna" w której możecie dowiedzieć się całkiem przydatnych rzeczy i w końcu to tam znajduje się wielka biblioteka Agaroth, w której znajdziecie podpowiedzi w sprawach związanych z grą. Przykład: Możesz być najlepszym krasnoludzkim kowalem, z największym doświadczeniem w stopach metali, ale jak nie będziesz znał receptury na konkretny stop, nie wykujesz najlepszej zbroi, bo nie będziesz wiedział jakie metale ze sobą połączyć. Tu przyjdzie z pomocą biblioteka, lub rozmowa z innymi w tawernie.




Ciekawostka!

Czasem do tawerny będą przychodzić specjalni goście, może powiedzą Wam coś więcej o nadchodzącym evencie, albo doprowadzą Was do skarbu?




Dodatkowe informacje



Brak Pay To Win - Serwer Revolution jest całkowicie darmowy. Nie ułatwisz sobie gry wysyłając nam przelew czy sms. Wszystko co możesz osiągnąć, osiągniesz w grze lub na forum.

Zespół - Nie chcesz być tylko biernym graczem? Masz ochotę pomóc w tworzeniu serwera? Postanowiliśmy jeszcze bardziej otworzyć się na graczy i wprowadziliśmy na Revolution zaawansowany system rang. Każda osoba spełniająca wymagania może stać się jednym z członków zespołu i piąć się po szczeblach w jednym z 8 działów. Może nawet Ty staniesz za sterami serwera Revolution?




Jak zagrać na Revolution?





Aby zagrać na serwerze należy zarejestrować się na forum i stworzyć Kartę Postaci (KP).
Wszystkie pomocne informacje znajdziecie właśnie na forum. Aktywacja konta może potrwać 24h

UWAGA!! GRACZE Z AKTYWNYM KONTEM NA FORUM NIE MUSZĄ TWORZYĆ OD NOWA KP PRZED STARTEM. MOGĄ NAPISAĆ JĄ JUŻ W TRAKCIE TRWANIA GRY
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin